piątek, 30 grudnia 2011

Apollo 3

                                      Apollo 3 to niemiecki zespół rockowy. Chłopaki z kapeli mają tylko po 13 lat, a mimo to w Niemczech są jednym z najpopularniejszych dziecięcych zespołów. Wszyscy trzej grali również w filmie "Piekielna Jedenastka" (oryg. "Teufelskicker") opowiadającym o dzieciakach, które kochają piłkę nożną. Polecam film! I zespół również! Pierwszy od lewej to Marvin Schlatter, w środku (mój ulubieniec) Henry Horn, a ostatni (prawie tak fajny jak środkowy) Flick Dario (albo Dario Barbanti) Nigdy nie widziałam sensu w języku niemieckim i wydawał mi się tak samo dziwaczny jak np. chiński, ale po usłyszeniu jednej z ich piosenek pomyślałam sobie: "Dobra Nata. Koniec tego dobrego! Czy tego chcesz, czy nie zaczynasz uczyć się niemieckiego. Zdasz na piątkę w szkole jak się przyłożysz!" (bo w szkole mam niemiecki, ale jedyne co powiem to "ich bin" albo "wir sind" mimo, że uczę się od 3 lat!)  W każdym razie jakieś piosenki tej SUUUUUUUUUPER kapeli dodam w następnej notce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz